logo
هوگر
image A1000

اینورتر A1000

A1000 یک درایو کاملاً برجسته است ، کیفیت عالی ، عملکرد ، انعطاف پذیری و سازگاری با محیط زیست را از طریق 1000HP فراهم می کند. برای کنترل هر چیزی از فن های ساده و پمپ ها گرفته تا ماشین های پیچیده ، از ارتباطات شبکه ، بازخورد و I / O قابل ارتقا لذت ببرید. برای نصب های جدید یا مقاوم سازی ، A1000 صرف نظر از کاربرد شما ، یک راه حل قدرتمند ارائه می دهد.


نکات برجسته:

کنترل بردار حلقه بسته یا باز برای تنظیم فوق العاده ، تولید گشتاور و قابلیت کنترل موقعیت. تنظیم خودکار مداوم با جبران تغییرات دمای موتور ، عملکرد را بهینه می کند. تزریق فرکانس بالا امکان کنترل حلقه باز با دقت بالا در موتورهای مگنت دائمی داخلی را فراهم می کند.
محدود کننده های جریان و ولتاژ با عملکرد سریع به دستیابی به عملکرد مداوم درایو در دوره های بیش از حد تقاضا کمک می کنند. ترمز لغزنده بالا باعث کاهش هزینه نصب و نیاز به مقاومت ترمز پویا می شود گزینه های ارتباطی برای همه شبکه های اصلی صنعتی کنترل و نظارت بر سرعت بالا را کاهش می دهد و هزینه نصب را کاهش می دهد. نرم افزار رایانه ای DriveWizard و مجموعه برنامه ها برای پیکربندی آسان. واحد کنترل کمکی با حفظ ارتباطات شبکه در حالی که برق اصلی از بین می رود ، زمان و بازده تولید را به حداکثر می رساند. گشتاور ایمن تعبیه شده در حالت خاموش ، زمان استفاده از برنامه هایی را که نیاز به مداخله گاه به گاه دارند ، به حداقل می رساند (SIL CL2، PLd، دسته 3) بلوک های عملکردی جاسازی شده ، قابل برنامه ریزی با DriveWorks EZ ، انعطاف پذیری برنامه اضافی و فرصت از بین بردن کنترل کننده های جداگانه را فراهم می کند. واحد USB Copy و ذخیره سازی پیکربندی صفحه کلید ، سرعت و راحتی را برای پیکربندی تکراری چندین درایو فراهم می کنند. صفحه ترمینال متحرک با فضای ذخیره سازی پیکربندی راحتی پشتیبان گیری از پیکربندی را فراهم می کند. ساخته شده با مواد سازگار با RoHS. راکتور DC مجتمع (استاندارد با 30HP و بزرگتر) برای کاهش هارمونیک ورودی. ترمز انرژی جنبشی باعث می شود تا در هنگام از دست دادن لحظه ای برق ، درایو کنترل داشته باشد. نسخه 12 پالس مجتمع یک راه حل مقرون به صرفه برای هارمونیک های کم ارائه می دهد. نسخه فلنج یکپارچگی پشتی NEMA 12 را هنگام نصب با هیت سینک خارجی فراهم می کند.


برخی از ویژگی ها :

- مد کنترلی V/F و Vector
- قابلیت تنظیم خودکار در حالت های گردشی و سکون برای موتورهای القای وسنکرون
- گشتاور و راه اندازی بالا (200% در 0.3 هرتز)
- دارای یونیت ترمز (چاپر) داخلی ( تا رنج 30KW )
- کنترل PID بسیار قدرتمند
- پشتیبانی تمام شبکه های استاندارد
- پشتیبانی از کارت های Close

کاربرد (Application) :

برخی از کاربردهای اینورتر A1000 ؛ کمپرسور ، نوار نقاله ، فن و پمپ ، جرثقیل و بالابر ، ماشین آلات پانچ و سوراخکاری و ..... می باشد .


A1000.pdf